Katso Visual Comfortin valaistus täältä !

yleisiä kysymyksiä

Aukioloajat

Mitkä ovat aukioloaikasi?

Showroomimme on avoinna ma-pe 11.00-18.00 ja lauantaisin 11.00-16.00 ja asiakaspalvelu samaan aikaan! Voit vierailla paikan päällä, lähettää sähköpostia tai soittaa meille, niin vastaamme mahdollisimman pian!

Tilaukset ja toimitus


Mitä erilaiset toimitustavat tarkoittavat?

- Mene kauppaan
Jos pääset myymäläämme Tukholmaan osoitteessa Sturegatan 20, voit noutaa tilauksesi aukioloaikoinamme. Tämän jälkeen sinulle ilmoitetaan sähköpostitse tai puhelimitse.

- Postinumero
Paketti toimitetaan lähimmälle Postnords-edustajalle. Saat ilmoituksen tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla, kun pakettisi on matkalla ja kun se on valmis noudettavaksi.

- Express
Suurin osa tapetteistamme ja kankaistamme on tilattavissa pikakuljetuksella. Toimittajamme lähettävät tavarat pikakuljetuksella myymäläämme, jonka lähetämme lähimmälle Postnords-edustajalle. Ota rohkeasti yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Mihin maihin toimitat?
Toimitamme tuotteitamme maailmanlaajuisesti!

Kuinka paljon tavaran lähettäminen Ruotsin sisällä maksaa?
Pienemmille tuotteillemme sekä tapeteille ja kankaille on ilmainen toimitus koko maahan! Suurempien huonekalujen toimitushinta voi vaihdella ja sinun tarvitsee vain lähettää hintapyyntö osoitteeseen info@brittfurn.se .

Kuinka paljon tavaran lähettäminen Ruotsin ulkopuolelle maksaa?
Pienemmille tuotteillemme sekä tapeteille ja kankaille toimitushinta määräytyy tilauksen painon mukaan. Loppusumma näkyy kassalla. Suurempien huonekalujen toimitushinta voi vaihdella ja sinun tarvitsee vain lähettää hintapyyntö osoitteeseen info@brittfurn.se .

Missä pakettini on?
Ota yhteyttä info@brittfurn.se tai 08-661 70 80, niin annamme sinulle seurantalinkin.

Miksi en saa pakettinumeroa, kun valitsen "nouto myymälästä"?
Jos olet tilannut pakettisi palvelulla (nouda myymälässä), et saa jäljitettävää pakettinumeroa, mutta saat miellyttävän puhelun tai sähköpostin, kun paketti on valmis noudettavaksi myymälässä.

Voinko muuttaa/täydentää tilaustani sen tekemisen jälkeen?
Pienellä tuurilla on mahdollista muuttaa tilauksia, mutta on tärkeää, että otat yhteyttä mahdollisimman pian. Tilauksia on aina hyvä täydentää.

Miten tilaukseni toimitetaan?
Jos et ole valinnut noutoa myymälästämme, tapetit ja kankaat sekä pienemmät tuotteet lähetetään Postnordilla ja ne voidaan noutaa välittäjältä. Suurempien tavaroiden toimitus tapahtuu sinun ja Brittfurnin välisen sopimuksen jälkeen.

Palautukset ja valitukset


Miten palautukset toimivat kanssasi?
Kaikki tuotteet näyttelytilamme huonekaluja lukuun ottamatta ovat tilaustuotteita eikä niitä siksi voi palauttaa päätoimittajillemme. Tuotteille, jotka eivät ole tilaustuotteita, on voimassa 14 päivää avointa ostoa tavaran vastaanottamisesta. Lisätietoja ja nähdäksesi, mitkä tuotteet kuuluvat peruuttamisoikeuden piiriin, katso meidän ostoehdot.

Pakettini oli vaurioitunut, kun sain sen, mitä teen?
Jos tilauksesi saapuu vaurioituneena tai jos huomaat tilauksessa virheen, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä ennen paketin palauttamista. Palautus ei saa tapahtua ennen kuin Brittfurnin kanssa on sovittu.

Lajitelma


En löydä myymäsi tuotemerkin tapettia tai kangasta, voitko silti saada sen?
Kyllä, se on hyvin mahdollista! Meillä on pääsy kaikkiin toimittajiemme tarjoamiin tuotteisiin. Jos et löydä tuotetta, jota et löydä, ota meihin yhteyttä, niin varmistamme, että saat haluamasi tuotteen. Ota yhteyttä joko +46 (0)8 661 70 80 tai info@brittfurn.se .

Mistä tiedän kuinka monta rullaa tapettia tarvitsen?
Jokaisessa myymämme taustakuvassa on toiminto nimeltä " Taustakuvalaskin ". Tapettilaskimen kautta voit syöttää tapetoitavan huoneen mitat ja siellä laskin laskee kuinka monta rullaa tarvitaan. Huomaa kuitenkin, että tämä on vain likimääräinen laskelma ja suosittelemme aina kysymään maalarilta varmuuden vuoksi. Tarkempia laskelmia varten älä epäröi ottaa yhteyttä numeroon +46 (0)8 661 70 80 tai info@brittfurn.se .

Vastaavatko valokuvasi todellisuudessa tuotteen värejä?
Tarkistamme aina kuvamme todellisen tuotteen kanssa varmistaaksemme, että väri vastaa verkkosivustolla näkyvää. Koska väri voi vaihdella näytön mukaan, saatat joskus kokea, että tuotteella on eri sävy kuin näytössä näkyy. Tapettien ja kankaiden suhteen suosittelemme siksi ostamaan ensin leikatun näytteen!

Ovatko kaikki sivuston tuotteet saatavilla myös myymälästäsi?
Showroomissamme on valikoima huonekaluja ja valaisimia sekä useita näytteitä tapeteista, kankaista ja muista materiaaleista. Valitettavasti emme voi saada kaikkia tuotteita myymälästämme, mutta ota meihin yhteyttä, jos etsit tiettyä tuotetta saadaksesi selville, onko sitä varastossa.

Sisustuspalvelut


Harkitsen kotini remontointia ja mietin, mitä apua voin odottaa sinulta?
Brittfurnilla emme näe yhtään projektia liian pieninä tai liian suurina. Teemme kaiken suunnittelukonsepteista räätälöityihin huonekaluihin ja kokonaisremontteihin. Lue lisää sisustuspalveluistamme.

Muut värit


En edelleenkään löydä vastausta kysymykseeni, mitä teen nyt?
Ei hätää, autamme mielellämme! Ota meihin yhteyttä alla, niin autamme sinua mahdollisimman nopeasti. Tervetuloa Brittfurniin!