Katso Visual Comfortin valaistus täältä !

Ostoehdot

Brittfurnin verkkokauppa ja myymälä tarjoavat tyylikkäitä ja klassisia huonekaluja, kaunista sisustusta ja tunnettuja tuotemerkkejä Englannista ja muualta maailmasta. Etsimme jatkuvasti parhaita... Read more

Brittfurnin verkkokauppa ja myymälä tarjoavat tyylikkäitä ja klassisia huonekaluja, kaunista sisustusta ja tunnettuja tuotemerkkejä Englannista ja muualta maailmasta. Etsimme jatkuvasti parhaita merkkejä ja mallistoja painottaen kansainvälistä sisustussuunnittelua. Haluamme sinun asiakkaan tuntevan, että on kätevää ja turvallista tehdä ostoksia verkkokaupassamme "www.brittfurn.se" (jäljempänä "verkkosivusto") ja fyysisessä myymälässämme. Tästä syystä sovellamme alla mainittuja osto- ja toimitusehtoja (jäljempänä "ehdot") ensimmäisen kohdan mukaisesti tehtyihin tilauksiin.

Yleiskatsaus

1. Laajuus


Nämä ehdot koskevat kaikkia kuluttajan tai elinkeinonharjoittajan verkkosivuston tai fyysisen myymälän kautta tekemiä tilauksia ja ostoja, joissa toimitus tapahtuu Euroopan unionin jäsenvaltioon. Kuluttajalla tarkoitetaan luonnollista henkilöä, joka tekee ostoksia pääasiassa liiketoimintaan kuulumattomiin tarkoituksiin. Tämän sopimuksen niissä osissa, jotka ovat ristiriidassa kuluttajan ostolain (1990:932) tai etäsopimuksista ja toimitilojen ulkopuolisista sopimuksista annetun lain (2005:59) kanssa, niitä sovelletaan sen sijaan, kun on kyse kuluttajan kanssa tehdystä sopimuksesta. Kauppiaiden kanssa tehdyissä sopimuksissa ostolakia (1990:931) käytetään täydennyksenä asioissa, joista ei ole sovittu tässä sopimuksessa.

2. Hinta


2.1 Arvonlisävero
Kaikki sivustolla olevat hinnat on ilmoitettu Ruotsin kruunuissa ja sisältävät arvonlisäveron 25 %. ALV veloitetaan kaikista tilauksista, jotka toimitetaan Euroopan unionin jäsenvaltioon.

2.2 Toimitus
Kaikki sivustolla olevat hinnat on ilmoitettu ilman toimituskuluja. Toimitamme kaikki yli 500 kruunun tapetti- ja kangasostot veloituksetta Ruotsiin, Tanskaan tai Suomeen. Alle 500 kruunun ostoihin toimituskuluineen yllä mainittuihin maihin tai hinnasta riippumatta ostokseen, joka toimitetaan johonkin muuhun kuin edellä mainittuihin maihin, lisätään toimituskulut. Toimituskulut ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.

Edellä mainitut toimituskulut koskevat vain tapetteja, kankaita ja valaisimia. Soveltuvista huonekaluista peritään toimitusmaksu, joka normaalisti maksaa 1 000 kruunua. Jos asiakas haluaa ostaa tuotteen noudon yhteydessä, siihen lisätään ostohetkellä laskettava lisähinta.

2.3 Tapetti- ja kangasnäytteet
Tapettien ja kangasnäytteiden tilaaminen maksaa 50 kruunua. Näytteet lähetetään tavallisella postilla, joten niitä on mahdotonta jäljittää. Tämä tarkoittaa, että Brittfurn ei voi vaikuttaa toimitukseensa näytteen lähettämisen jälkeen. Normaali toimitusaika on 1-3 viikkoa. Jos tapettinäyte ei ole saapunut 3 viikon kuluttua, ota yhteyttä Brittfurniin uuden lähettämistä varten.

2.4 Alennuskoodi ja lahjakortti
Jos haluat käyttää alennuskoodia tai lahjakorttia, sinun tulee ilmoittaa tämä tilauksen yhteydessä. Määrittämätöntä alennuskoodia tai määrittelemätöntä lahjakorttia ei voi lunastaa tilauksen tekemisen jälkeen.

3. Tilaa


Verkkosivuston kautta tekemäsi tilauksesi ei sido Brittfurnia siihen liittyen, että olet saanut tilausvahvistuksen. Tämä johtuu siitä, että suuri osa valikoimastamme koostuu tilaustuotteista. Nämä tavarat on saatettu lopettaa tuotannosta tai jostain muusta syystä meidän on mahdotonta toimittaa niitä. Brittfurn pidättää siksi oikeuden peruuttaa tilaus viikon kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Näin tapahtuu vain poikkeustapauksissa ja Brittfurn pyrkii aina ilmoittamaan asiakkaalle heti kun saamme tiedon tästä.

Hintamuutos ja ilmeisen väärin hinnoiteltu tavara
Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin meistä riippumattomissa olosuhteissa (esimerkiksi valuuttamuutokset, osto- tai valmistushintojen nousu tai arvonlisäveron korotus). Lisäksi pidätämme oikeuden peruuttaa tilaukset, joissa tuote on selvästi hinnoiteltu väärin.

4. Värit, kuvat, kuviot ja näytteet


Eri ihmiset näkevät värit ja kuviot eri tavalla. Tämä tarkoittaa, että tuotteitamme kuvaavien tuotetekstien tarkoituksena on antaa sinulle käsitys tuotteen luonteesta täydellisen ja tyhjentävän kuvauksen sijaan. Ei ole harvinaista, että esimerkiksi taustakuvan väri havaitaan tietokoneen näytöllä eri tavalla kuin todellisessa fyysisessä muodossa. Emme voi koskaan taata, että tapetti tai kangas on täsmälleen samanvärinen kuin asiakkaan olemassa oleva tapetti, tapettinäyte tai tapettikirja esittelytilassamme. Tämä johtuu siitä, että tapetteja ja kankaita valmistetaan eri erissä. Jos asiakas haluaa täsmälleen saman väriskaalan kuin edellisessä tilauksessa, meillä on oltava jokaisen tapettirullan mukana tuleva eränumero. Yllä oleva tarkoittaa, että suosittelemme, että tilaat yksittäisiä tapetti- tai kangasnäytteitä ennen täyden oston tekemistä. Tapetti ja kankaat ovat tilaustuotteita, eivätkä ne kuulu peruuttamisoikeuden piiriin ( ks. kohta 10 ). Tapettien tai kangasnäytteiden tilaaminen maksaa 50 SEK. Näytteet ovat yleensä A4-kokoisia tai hieman pienempiä.

Koska monet tuotteistamme, esimerkiksi huonekalut, valmistetaan tilauksesta tai ostajan toiveiden mukaan, näiden tuotteiden värisävyt voivat vaihdella kopiosta toiseen. Tämä on asia, johon myyjä ei voi vaikuttaa, koska kaikki Brittfurnin huonekalut on valmistettu käsin ja materiaaleista, joiden ominaisuudet voivat vaihdella kopiosta toiseen. Tavoitteemme on täyttää ostajan toiveet mahdollisimman pitkälle.

5. Maksu


Tarjoamme kolme erilaista maksutapaa verkkosivuston kautta:

Klarna Checkout
Maksu Klarna Checkoutin kautta. Klarna Checkout tarjoaa erilaisia ​​maksuratkaisuja. Voit maksaa laskua vastaan ​​joko kokonaisuudessaan tai erissä. Jos sinulla on tili Klarnassa, voit kerätä useita ostoksia ja maksaa niistä samanaikaisesti. Voit maksaa myös pankkisiirrolla tai kortilla. Huomaa, että yritysasiakkaat eivät voi maksaa Klarna Checkoutin kautta.

Maksu laskua vastaan
Jos haluat maksaa laskulla, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@brittfurn.se ja kerro tiedot siitä, mitä haluat ostaa ja laskutustietosi. Huomioithan, että tilaus lähetetään tehtaalle, kun Brittfurn on vastaanottanut maksun tililleen.

Maksu pankki- tai luottokortilla (VISA ja Mastercard)
Kortin numero ja kortin voimassaoloaika tulee syöttää. Rahat vähennetään kortilta tilauksen yhteydessä. Tarkista, ettei kortilla ole rajoituksia Internet-maksulle. Kortilla maksaessasi käytämme Shopify Payments -palvelua yhteistyökumppanina. Shopify Payments vahvistaa luottokortin verkossa nopeasti ja turvallisesti. Kortin numero lähetetään salatun yhteyden kautta suoraan pankkiin. Meillä ei ole pääsyä korttitietoihin tai pankkitilitietoihin. Jos pankki hyväksyy maksun, rahat siirretään tililtäsi tilillemme.

Tilattaessa ja ostettaessa fyysisessä kaupassa
Tilattaessa ja ostettaessa paikan päällä fyysisessä myymälässä maksu tarjotaan pankki- tai luottokortilla tai laskulla. Huomaa, että tilaus lähetetään tehtaalle Brittfurnin saatua maksun.

Ennakkomaksu
Tilattaessa tuotteita, joiden normaali toimitusaika on 12 viikkoa tai pidempi, asiakkaalle tarjotaan ensin pantti 30 % kokonaishinnasta tehtaalle lähetettävästä tilauksesta sen sijaan, että maksaisi koko summan suoraan tilauksen yhteydessä. Loput 70 % kokonaissummasta maksetaan sitten tavaran noudon tai toimituksen yhteydessä. Takuumaksua ei palauteta ostajalle, jos ostaja peruuttaa oston.

6. Toimitus


Toimitusaika

Toimitustapa, ehdot ja toimitusaika vaihtelevat tuotetyypin ja maan mukaan. Esimerkiksi erikoistilauksen toimittaminen voi kestää kauemmin kuin sellaisen, joka on varastossa tilaushetkellä. Tapetin normaali toimitusaika riippuu muun muassa siitä, mikä toimittaja sen valmistaa, mistä maasta se lähetetään ja varastotilanteesta. Jokaisen yksittäisen tapetin normaali toimitusaika on ilmoitettu verkkosivulla tapetin kuvauksen alla.

Kalusteiden normaali toimitusaika on 12 viikkoa. Toimitusaikoihin voivat kuitenkin vaikuttaa meistä riippumattomat tekijät, kuten kolmansien osapuolien aiheuttamat viivästykset. Esimerkkinä voi käydä, kun myymme kangashuonekaluja, jolloin kangas tilataan kankaantoimittajalta, joka puolestaan ​​lähettää kankaan suoraan huonekalutehtaalle. Kun kangas on vastaanotettu huonekaluvalmistajan toimesta, tehdas tarkastaa kankaan huolellisesti. Jos kankaassa on jotain vikaa, uusi kangas tilataan/lähetetään kankaantoimittajalta. Toinen mahdollinen skenaario on, että kangastoimittajalta on loppunut kangas. Tämän lisäksi voi syntyä muita skenaarioita, jotka eivät ole meidän hallinnassamme. Näin ollen nämä toimitusajat ovat vain arvioita ja voivat vaihdella tilauksesta riippuen.

Toimituksen viivästyminen
Mikäli tavaran toimitus viivästyy sovitusta tai normaalista toimitusajasta, pyrimme ilmoittamaan tästä asiakkaalle hyvissä ajoin. Jos toimitus vielä viivästyy, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Näin voimme nopeasti ja helposti selvittää, mikä on viivästymisen syy. Käytämme Postnord Logisticsia lähettäessämme tapetteja ja kankaita. Kaikki muut toimitukset tehdään yksittäisten kuljetusyritysten kautta tuotteesta riippuen. Niiden toimitusajoissa saattaa esiintyä viivästyksiä. Brittfurn ei vastaa toimitusajasta, kun paketti on siirretty kuljetusyritykselle. Autamme mielellämme asiakkaitamme selvittämään mahdollisen viivästyksen syyn.

Toimitustapa (Ruotsin sisällä)
• Lähetys postitse.
• Nouda myymälästämme. Tavarat voi noutaa esittelytilastamme osoitteesta Sturegatan 20 Tukholmassa ilman lisäkustannuksia. Otamme sinuun yhteyttä, kun tuote on valmis noudettavaksi.

Kuljetusvauriot
Käytämme huolella valittuja ja laadukkaita kuljetusvälineitä. Kuljetusvaurioita voi kuitenkin aina sattua. Ostajana olet velvollinen tutkimaan tavarat huolellisesti toimituksen yhteydessä tai lähetyksen yhteydessä. Jos huomaat tuotteen olevan jollakin tavalla vaurioitunut, ota yhteyttä kuljetusliikkeeseen tai asiakaspalveluumme (katso yhteystiedot kohdasta 11). Kuljetusvahingoista vastaa rahdinkuljettaja, ei Brittfurn. Brittfurnin vastuu tuotteesta päättyy, kun se lähtee liikkeestä kuljetusyrityksen mukana. Tästä huolimatta teemme tietysti aina parhaamme auttaaksemme sinua ottamaan yhteyttä operaattoriin.

Brexit ja Covid-19
Brexitin ja Covid-19:n vuoksi kaikissa toimitustavoissa voi olla viiveitä. Teemme parhaamme nopeuttaaksemme kaikkia toimituksia.

7. Tavaroiden viat


Jos uskot tuotteen olevan jollakin tavalla viallinen, sinun tulee reklamoida tuotteesta kohdan 8 mukaisesti. Jos tuote on viallinen ja olet tehnyt reklamaation ajoissa, varmistamme, että vika korjataan tai tuote on vaihdettu. Jos haluat vedota tuotteessa olevaan virheeseen, on todisteiden kannalta tärkeää, että sinulla on tilausvahvistus. Muista siis tallentaa se.

8. Valitus


Reklamaatio tavaroiden virheistä tai toimituksen viivästymisestä on tehtävä kohtuullisessa ajassa. Yhteystietomme löydät kohdasta 11. Tapettien ja kankaiden osalta tuotetta ei voi mainostaa, jos tuotetta on käytetty. Muista tutkia tapetti/kangas ennen käyttöä. Brittfurn ei korvaa asennettuja tapettirullia tai ommeltuja kankaita.

9. Lunastamattomat paketit


Emme ole vastuussa paketeista, joita ei noudeta kohtuullisessa ajassa. Emme myöskään ole vastuussa meille palautetuista noutamattomista paketeista. Lunastamattomat paketit, jotka palautetaan meille, lähetetään omalla vastuullasi ja olet vastuussa toimituskuluista. Siksi on tärkeää, että noudat paketin, vaikka olisit katunut ostostasi. Jos olet asiakkaana jättänyt paketin noutamatta, mutta haluat tuotteen, maksat itse toisen lähetyksen toimituskulut.

10. Kuluttajien peruuttamisoikeus


Peruutusaika ja ilmoitus
Tavoitteemme on, että olet tyytyväinen sivuston kautta tehtyihin ostoksiin. Jos näin ei kuitenkaan ole, sinulla on etäsopimuksia ja muualla tehtäviin sopimuksiin liittyvän lain (2005:59) mukaan oikeus peruuttaa ja palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut kohteen ( peruutusoikeus ja harkinta-aika). Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun on ilmoitettava siitä meille kohdan 11 mukaisesti. Voit palauttaa tuotteen postitse tai myymälässämme ( katso palautusosoite kohdasta 11 ). Olet vastuussa tuotteen toimituskuluista, jos haluat palauttaa tuotteen lähetyksellä. Lisäksi saatat olla velvollinen korvaamaan tuotteen arvon alenemisen, joka johtuu siitä, että olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin oli tarpeen sen ominaisuuksien tai toiminnan selvittämiseksi. Jos palautat tuotteen, pakkauksen tulee olla ehjä ja ehjä ja mahdolliset etiketit vielä kiinni.

Poikkeus
Peruuttamisoikeus ei koske, jos tuote on valmistettu ohjeidesi mukaan tai jos tuote on muuten saanut tilauksestasi johtuen selkeän persoonallisen vaikutelman, esimerkiksi tilaustyönä tehdyt kalusteet tai valaisimet. Peruuttamisoikeus EI koske tapetteja ja kankaita. Tämä johtuu siitä, että kaikki tapetit ja kankaat painetaan ja leikataan tilauksesta. Näistä tuotteista tulee siten ainutlaatuisia värikylpyjen ja mittojen muodossa jokaisessa tuotannossa. Huomaa, että eri valmistajien värierot eivät oikeuta palautukseen. Siksi suosittelemme aina leikkausnäytteiden tilaamista ennen tilauksen tekemistä.

Laki (2005:59) etäsopimuksista ja toimitilojen ulkopuolisista sopimuksista sisältää useita säännöksiä, jotka rajoittavat peruuttamisoikeuden käyttöä. Etäsopimuksista ja toimitilojen ulkopuolella tehdyistä sopimuksista annetun lain (2005:59) 2 luvun 11 § 3 alakohdan mukaan peruuttamisoikeutta ei ole, jos sopimus koskee tavaraa, joka on valmistettu kuluttajan ohjeiden mukaan. Brittfurnilla tämä koskee tapetteja, kankaita, valaisimia, puuta ja pehmustettuja huonekaluja, jotka ovat tilaustuotteita ja valmistetaan asiakkaan yksilöllisten toiveiden mukaan tilauksen yhteydessä. Sivuston kuvat ja kuvaukset ovat siis tässä tapauksessa esittelytilaa sille, mitä voidaan valmistaa. Kun asiakas tilaa tuotteen, tuotanto alkaa asiakkaan tilauksessa antamien ohjeiden mukaan. Tuote valmistetaan yksilöllisesti asiakkaalle, eikä Brittfurnilla ole mahdollisuutta ottaa tuotetta takaisin ja myydä. Tästä syystä Brittfurn ei voi tarjota peruuttamisoikeutta näissä tapauksissa.

Peruuttamisoikeus ei koske tavaroita, jotka on ostettu olemassa olevassa kunnossa fyysisestä kaupasta, esimerkiksi esittelynäytteitä.

Peruuttamisoikeus ei koske elinkeinonharjoittajia.

Maksun palautus
Jos peruutat ostoksesi ja palautat tuotteen kohdan 10 mukaisesti, palautamme tuotteesta maksamasi summan ilman aiheetonta viivytystä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi, että olet peruuttanut ostoksesi.

11. Yhteystiedot


Palautuksia tai reklamaatioita varten ota meihin yhteyttä seuraavaan osoitteeseen, puhelimitse tai sähköpostiin:

Brittfurn AB
Sturegatan 20
114 36 Tukholma
Puhelin: 08-661 70 80
Sähköposti: info@brittfurn.se

12. Ylivoimainen este


Vapaudumme tässä sopimuksessa määrättyjen velvoitteiden täyttämisestä, jos velvoitteiden täyttäminen estyy meistä riippumattomien olosuhteiden vuoksi, joita emme kohtuudella voineet ennakoida sopimuksen tekemisen yhteydessä, jos olosuhteet vaikuttavat merkittävästi kykyymme täyttää velvoitteet. Sama koskee seurauksia ja seurauksia, jotka ovat syntyneet edellä mainituista olosuhteista, eikä näitä seurauksia ja seurauksia olisi voitu kohtuudella välttää. Tämä sisältää, mutta ei rajoittuen, valtion määräykset, sodat, luonnonkatastrofit, tulipalot, onnettomuudet ja työkiistat.

13. Kiista


Kuluttajille
Pyrimme aina siihen, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tarjoamiimme tuotteisiin ja palveluihin. Siksi periaatteemme on ratkaista kaikki erimielisyydet ensin sopimalla molempia osapuolia hyödyttävästä ratkaisusta. Jos emme ponnisteluistamme huolimatta tee tätä, sinun tulee kääntyä yleisen valituslautakunnan (ARN) puoleen riippumattoman tarkastelun saamiseksi tai ruotsalaiseen tuomioistuimeen, joka soveltaa Ruotsin lakia. Noudatamme ARN:n suosituksia.

Kauppiaille
Pyrimme aina siihen, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tarjoamiimme tuotteisiin ja palveluihin. Siksi periaatteemme on ratkaista kaikki erimielisyydet ensin sopimalla molempia osapuolia hyödyttävästä ratkaisusta. Jos emme ponnisteluistamme huolimatta tee tätä, asia on ratkaistava ruotsalaisessa tuomioistuimessa ja Ruotsin lain mukaan.